Selasa, Julai 21, 2009

Kancil VS Perdana




Hari Ahad lepas...kiki pergi Bukit Beruntung dengan Kawan-kawan....disebabkan En.Perdana tak muat untuk menampung penumpang yang terlebih muatan jadi Cik Kancil yang tak berapa sihat sangat tu kena gagahkan diri bawa penumpang...Cik Kancil bukan boleh jalan jauh cepat semput...Pada mulanya..kiki ingatkan Cik Kancil ekori Perdana...tapi disebabkan En.Perdana tak tahu jalan..kenalah En.Perdana ikut Cik Kancil dari belakang...Cik Kancil tahu...En.Perdana ni mana senang duduk kalau Cik Kancil hanya speed setakat 80KM/J...Jadi nak tak nak Cik Kancil kenalah menguatkan semangat untuk menambah kelajuan...woo....terkejut En.Perdana...tak sangka Cik Kancil boleh menambah kelajuan...Tapi...belum sampai destinasi....Cik Kancil dah tak larat...kepanasan...jadi terpaksalah..Cik Kancil berehat seketika....huhuhu....nasib baik kesihatan Cik Kancil dah ok kembali.....

walau bagaimanapun, Cik Kancil sedar diri...manalah padan nak bersaing dengan En.Perdana tu...huhu...En.Perdana....nanti lah kalau nak bersaing...kena sama padan...baru boleh bersaing...huhuhu

2 ulasan:

ina berkata...

kiki...walaubagaimanalun cik kancil dan en perdada tetap sampai juga kan?..hehehehe....nanti cik kancil bawak hilux pulak ya...baru leh rempit dengan en perdana :)

eja"s berkata...

Alhamdulillah...sampai..sampai..nak naik helikopter je la...kompom...en perdana kalah..huhu